La gran Quina de l’escola

Aquest cap de setmana ha tingut lloc la tradicional Quina nadalenca a benefici de l’escola i organitzada pe l’AFA. Una activitat que aplega a petits i grans per jugar i passar una bona estona. Enguany cal agrair la gran col·laboració de tots els patrocinadors, que ha estat molt i molt variats. També cal destacar l’organització per part de la junta de l’AFA i els voluntaris que varen treballar de valent per tal que tot sortís rodó. Una part dels guanys de la quina van anar destinats a La marató de TV3 d’enguany i a la sortida de comiat dels alumnes de Cicle Superior.

Deu lots molt complets, deu línies i un munt de regals per a tots els gustos que varen acabar repartits entre el nombrós públic que omplia la sala de gom a gom. Moltes gràcies a tots per la vostra participació!!