La capsa dels insectes

Per tal de complementar el treball de projecte d’aula, els alumnes de la classe dels insectes avui han estrenat la Capsa dels Insectes. Una maleta viatgera que passarà de casa en casa per tal de fer d’investigadors.

Amb material baixat d’internet, material que les famílies han aportat a l’aula, material d’experimentació i informació que hem anat aplegant, hem muntat una capsa per tal de treballar alguns dels nostres insectes més comuns. Cada alumne/a farà d’investigador/a i triarà l’insecte que més li agrada per tal de treballar-lo individualment a casa i, després, explicar-ho a la resta de companys.