Joc de cohesió de grup

Com costa, de vegades, organitzar un grup d’amics, oi? Tots volen dir la seva…, tothom vol ser el primer a  començar…

Doncs amb els petits és igual o pitjor! Sempre hi ha pressa i també sempre volem ser els primers en tot.

Avui hem provat un joc a la classe de primer. Els he portat une paquet de trufes i els he promès que cadascú s’emportaria una a casa. Només els he posat una condició:

– En donaré només una cada cop.

– D’acord! ( han dit tots)

-Qui vol un una trufa? ( S’han aixecat bona part de les mans de la classe…)

De seguida s’han adonat que només aconseguirien la trufa si s’organitzaven i pactaven l’ordre. Sembla senzill, però no ho ha estat….. Ha calgut buscar un ordre, escoltar-se, admetre teories més vàlides que les pròpies, cedir el lloc i esperar el torn.

Quan hem acabat tothom tenia un petit tresor! (i no es tractava només d’una trufa).

Avui els alumnes de primer han après el valor d’escoltar-se i organitzar-se al voltant d’un objectiu.

Bona nit famílies!