Gravem pel centenari

Aquests dies ens han vingut a gravar per formar part del documental del centenari que el curs vinent estrenarem en motiu de la celebració dels cent anys que l’escola està ubicada al mateix lloc actual. La Sílvia Carbó de Pigot Visual ha vingut amb el seu dron per tal de capturar les imatges aèries i formar un 100 amb tots nosaltres.

Durant uns dies també ha gravat com treballàvem a les aules i les nostres rutines diàries per incorporar-ho a un documental que explicarà la trajectòria d’aquest centre educatiu.