Fem relleu amb fang

L’alumnat de Cicle Superior ha començat les sessions de plàstica d’aquest nou curs. El passat dijous es va treballar amb el fang fent ús de la tècnica del modelatge i en forma de relleu.  Cada alumne/a ha representat la seva mà amb volum i l’objectiu final és poder exposar les creacions al passadís de l’escola per tal que tots els alumnes les puguin veure.

Al llarg de les sessions de plàstica procurarem treballar diferents tècniques artístiques amb diferents materials per tal de tastar l’ampli ventall que ofereix aquesta assignatura.