Fem geometria al parc!

A la classe de cicle mitjà els últims continguts treballats a l’àrea de matemàtiques han estat conceptes com: tipologia de rectes, diferències entre els angles, àrees, perímetres, cercle, circumferència…

Per tal de veure’n l’aplicació pràctica avui s’ha realitzat una activitat molt profitosa al parc de davant de l’escola.

L’alumnat de quart ha hagut de formular i respondre preguntes relacionades amb cinc continguts clau: àrees, perímetre, circumferència/cercle, rectes i angles. I l’alumnat de tercer ha hagut de resoldre deu reptes relacionats amb la matèria donada.

Tant un grup com l’altre sense adonar-se’n ha repassat la matèria donada. I sobretot, el més important, ha vist l’aplicació pràctica dels aprenentatges adquirits. Les matemàtiques formen part de la nostra vida quotidiana per això és tant important entendre la seva funcionalitat.