Els premiats del concurs d’enigmes

Aquest primer trimestre, hem participat en el concurs dels enigmes matemàtics durant onze setmanes. Cada alumne/a competeix amb els seus companys d’aula i participa voluntàriament. El racó dels enigmes està penjat tant a l’aulari com a l’edifici escolar i quan es troba la solució, cadascun de nosaltres diposita la butlleta dins de la bústia.

Aquests són els guanyadors del trimestre: l’Iris de primer, la Júlia, l’Èlia i la Naia de segon, la Júlia B. de tercer, en Jan de quart i l’Emma, la Lila i l’Arnau de cicle superior. Enhorabona a tots!