Els estanys de la Gutina

Ahir els alumnes d’Educació Infantil vàrem anar als estanys de la Gutina de Sant Climent Sescebes. Aquesta magnífica zona de l’Albera, amb un gran interès geològic, va despertar la curiositat dels alumnes i dels mestres de manera sorprenent. El menhir de la Murtra, el dolmen de la Gutina amb sepulcre de corredor, l’estany dels Rosers, la vegetació d’aquesta aspra zona a l’acabament dels Pirineus,… Tot plegat va fer que la sortida fos molt gratificant i enriquidora per a tots. Una sortida molt recomanable per a tots els públics amants de la natura i per a la descoberta del nostre entorn més proper.