El cicle de l’aigua

Després d’haver treballat diferents conceptes lligats als fenòmens meteorològics, aquesta setmana hem encetat el Cicle de l’Aigua als tallers intercicles. Hem introduït conceptes com evaporació, codensació, precipitació, recol·lecció i infiltració a partir de la capsa de l’aigua que tenim a l’aula. Després hem preparat un petit experiment per tal de poder visualitzar què passarà amb l’aigua de dins d’una bossa de plàstic. Ara haurem d’esperar uns quants dies per saber-ne la resposta.

Per veure les fotografies de l’activitat a P5 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a primer clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.