Composició n. VIII de Kandinsky

Hi ha autors que realment ens donen molt de joc. Kandinsky n’és un d’ells i aquests dies hem estat observant part de la seva obra. Ens hem fixat amb la Composició n. VIII, a partir de la qual hem muntat les nostres pròpies creacions.

El resultat final ha estat molt vistós; cercles, línees, formes i colors amb multitud de significats per donar sentit a la nostra obra final.

Per veure les fotografies de l’activitat a 1r clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a P5 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.