Contes per fer-se gran

La setmana del 7 al 13 de novembre és la setmana per compatir amb la gent gran.

Una de les activitats de sensibilització s’ha realitzat aquesta tarda. L’Eva del casal de la gent gran del Far i la Maria del Mar ens han vingut explicar contes als més menuts de l’escola, cicle inicial i educació infantil sobre persones grans.

A través de tres historietes d’un conte amb el títol “Contes per fer-se gran” hem reflexionat d’una figura molt important per nosaltres, les àvies i els avis.

Aquest llibre recull quatre històries protagonitzades per persones grans, al voltant de les quals, hi ha algun tipus de conflicte. I amb aquestes s’ha parlat de com es viu o agradaria viure la vellesa.

La Maria del Mar ens ha ofert un exemplar d’aquest conte per la biblioteca. Des d’aquí agraïm la seva col·laboració i la de l’Eva, us esperem de nou ben aviat!