Among us a Educació Física

L’alumnat de cicle mitjà ha entrat a la nau espacial d’Among us per intentar sobreviure al sabotatge del tripulant fantasma tot realitzant proves d’atletisme a les diverses sales de la nau. A cada sala de la nau troben una prova per realitzar, s’han d’organitzar per fer-la i entre ells han de buscar un jutge que certifiqui la realització de la prova. Per poder sobreviure cal que 15 tripulants realitzin com a mínim 12 proves abans que el tripulant fantasma els deixi la nau sense oxigen. Ara bé, el tripulant fantasma ha d’anar amb molt de compte per no ser descobert per la tripulació. Quina emoció, aviat sabrem qui guanyarà el joc.