Comencem el projecte a CM!

Aquesta setmana l’alumnat de cicle mitjà, la classe dels bolets i de l’hort, ens hem apropat fins al mirador del Far a l’església.

Enguany “El curs de l’any a pagès” serà el títol del projecte interdisciplinari. I amb una petita excursió al mirador hem pogut identificar alguns dels elements que caracteritzen el paisatge agrari: horts, camps de conreu, masos, granges i mobiliari agrari.

Hem reflexionat sobre si hi hauran canvis o no en l’aspecte identificat, per tant en el transcurs de l’any hi tornarem per comprovar les nostres hipòtesi.