Cerquem flors silvestres de l’entorn

Aquest matí la classe de quart ha fet una passejada pels voltants de l’escola i així conèixer les flors silvestres característiques de l’època.

Per grups i amb la guia de camp de l’escola a mà, s’han pogut identificar bona part de les floretes: pixallits, roselles, malves, borratges, lliris de camp…

L’Alba ens ha anat explicant algunes de les funcionalitats comestibles i curatives de les diferents espècies.

Finalitzada la cerca hem gaudit de la tornada tot contemplant la naturalesa.