Casal de la Gent Gran del Far

Un any més ha arribat una de les activitats que s’espera amb més ganes, la vista al Casal de la Gent Gran del Far. De fet, per l’alumnat de cicle mitjà i superior ja és tota una tradició.

Els avis i les àvies junt amb l’Eva Roca ens esperen amb els braços oberts i nosaltres gaudim molt de compartir una tarda al seu costat. La dinàmica ja és tot un ritual! Trenquem el gel tot fent una decoració nadalenca, seguim amb la recitació dels versos i el cant de nadales; i finalment els donem un obsequi que hem preparat amb moltes ganes. Sempre ens acomiadem amb un berenar per llepar-se’n els dits.

En aquestes dates tan assenyalades són primordials accions com aquestes en què es regala alegria i una dolça nostàlgia.

Des d’aquí agraïm un cop més la col·laboració de l’Ajuntament del Far i l’Eva per fer-ho possible. Així que bones festes i fins l’any que ve!