Cercles i Kandinsky

Heu observat mai l’obra “Cercles dins d´un cercle” d’en Kandinsky?

Aquesta és una activitat facileta i molt recurrent que consisteix en aprofitar retalls d’aeronfix, làmines de transparències ( o els plàstics que es posen al davant dels dossiers), gomets, tires de paper de cel·lofana, cercles de confeti gran. Després amb retolador prim negre, repassem el contorn i hi afegim el nostre toc personal. Realment és un recurs bonic per ornamentar els vides de les finestres per tal d’admirar la llum de colors que es filtra.

Per veure les fotografies de l’activitat a P5 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a 1r clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.