Exposició sobre Paquita Madriguera

Encara no s’ha acabat la setmana de la música!!

A propòsit de Santa Cecília (patrona de la música), amb els alumnes de cinquè, hem anar a la biblioteca d’Igualada a conèixer la figura igualadina Paquita Madriguera. Una gran pianista nascuda l’any 1900 a Igualada. A través dels documents que s’han guardat hem sabut que de ben petita tocava el piano i ben aviat va començar a fer concerts arreu d’Europa i també al continent americà. L’exposició consta de fotografies, i relats on es detalla mestres de qui va aprendre, com el també català Enric Granados.

Abans de marxar de la biblioteca hem entrar a la sala de música on els alumnes de cinquè han conegut la discografia de què disposa la biblioteca com també llibres i pel.lícules relacionades amb la música.

Així doncs el dimecres ha sigut un dia de grans descobriments!!

Molt agraïts de l’Eva qui ens ha acompanyat i ampliat coneixement durant al visita.