Web Quest

Una web quest és una activitat en la que l’alumne ha d’aconseguir un objectiu concret (contestar unes preguntes, trobar una informació precisa, descobrir una dada etc.) tot fent servir les diferents fonts d’informació que ens proporciona internet.

Es tracta d’una activitat en la que l’alumne treballa de manera autònoma, ja que se li dona un objectiu, però és ell sol qui n’ha de buscar i trobar la solució.

I així és com els/les alumnes de 5è A han buscat informació sobre la vida i obra d’Albert Einstein. Hem pogut veure que no tan sols la Vikipèdia ens pot donar tota la informació i que sovint havíem de navegar les xarxes a la recerca d’una informació concreta.