TOTS SOM BÒSNIA

Aquest any els alumnes de Cicle Superior hem celebrat la Jornada de la Pau d’una manera molt especial. Hem volgut recordar la guerra de Bòsnia d’ara fa 25 anys. Sabem que la ciutat d’Igualada va acollir molts refugiats bosnians i que la Creu Roja va vincular-se amb les famílies per dóna’ls-hi tot el suport que necessitaven. Els alumnes han conegut quin va ser el context del conflicte, l’hem situat geogràficament i hem pogut reflexionar sobre les possibles conseqüències després de qualsevol lluita armada.

A Cicle Superior no en tenim prou i ben aviat, de seguida que la situació sanitària ho permeti, volem conèixer la Jasminka i convidar-la a les nostres aules per conèixer de prop la vivència de la seva família.

Quan les guerres les situem en el mapa, els hi posem cara de nens i nenes podem percebre un xic el dolor i les dificultats que devien passar.

A tots ens sacseja emocionalment descobrir realitats tan dures però només així podem extreure’n aprenentatge que entra pel cor.

Un nou tipus de guerra. – Economía en deportivas