SONAESCOLA

El 27 de maig, la classe de 5è vam oferir, un concert a l’Ateneu d’Igualada, juntament amb altres escoles igualadines que participen en el projecte pedagògic SonaEscola.

Ens dirigia la Nuska Corrià (professora del conservatori)  i vam tocar dues peces: la primera, “el testament d’Amèlia”, peça tradicional, a dues veus (vam fer dos grups, un amb flauta soprano, l’altre, amb la contralt), la segona cançó, “Sing all together” tocàvem tots la flauta contralt, i fins i tot, en algun moment, picàvem alhora amb el peu a terra.

Vam ser músics dalt de l’escenari, nerviosos i emocionats alhora, però també vam ser espectadors/es, doncs vam poder escoltar d’altres alumnes de cicle superior com tocaven amb percussió i uns altres que tocaven el teclat!!!

Cada escola ha estat assajant a classe durant el curs i, ha sortit un concert rodó, molt variat i va agradar a tothom que hi va ser.

Moltes felicitats teixidors i teixidores!!!

SonaEscola