Activitat de fang a l’escola Àuria

El passat divendres 20 d’Abril els/les alumnes de 5è A vàrem anar a l’escola Àuria d’Igualada per a realitzar un taller de fang i participar en una gimcana ambdós organitzats pels alumnes del centre.

Va ser una sortida molt especial ja que els nens i nenes van poder veure com treballen i viuen els alumnes de l’escola Àuria. Va ser una oportunitat molt bona per veure com viuen i treballen les persones amb discapacitats tant físiques com intel·lectuals i tenir-ne una visió mes amable i respectuosa vers al col·lectiu.