La Mariona la trombonista

La Mariona Puig de 3r. B, una vegada més, ens ha portat el trombó de vares a l’escola. Ja ho va fer el curs passat (en tenia llavors un de plàstic). Aquesta setmana ens ha ensenyat el trombó de metall. I com sona de bé!!!

La Mariona a banda de tocar unes quantes sorpreses musicals, té un do natural quan explica el mecanisme i el funcionament del seu instrument. Tots els que l’escoltavem ho hem entès ben ràpid. No serà que va per mestra…i sinó mireu, mireu els vídeos adjunts.

Gràcies Mariona! des de l’escola hem sabut aprofitar l’oportunitat de viure de prop aquest instrument de la família de vent metall.

trombo