OPERACIÓ RESIDÈNCIES

Un any més, en plena primavera, l’escola prepara un repertori vocal per oferir a una residència d’Igualada. Ja són uns quants anys que els alumnes de 3r. ofereixen un repertori musical als avis i àvies, compartint així experiències.

Enguany el nostre enllaç ha sigut la Núria Farran, la mare del Lluc i la Blanca de l’escola, qui treballa a la Clínica St. Josep i ens ha ajudat a fer-ho possible. Els alumnes de 3r. A i B hi hem anat caminant on ens esperaven, molt contents, els avis i àvies que viuen a la residència.

El nostre objectiu és molt clar: regalar un repertori variat de cançons preparat amb temps i després esperar la reacció del públic, que en aquest cas ens han mostrat molt de respecte i gran atenció.

Potser per l’espai reduït de les instal·lacions i per la calidesa de la benvinguda a la residència, hem estat molt concentrats i hem aconseguit fer ressonar de bona música tota la sala.

L’estona que hem compartit grans i petits ha sigut un gran regal per a nosaltres i també per a ells. Una vegada més queda demostrat que la relació entre les generacions dels alumnes amb les de la vellesa és ben especial i emotiva.

Moltes gràcies Núria!