MITJANS 1 I 3: ROBÒTICA

La setmana passada l’alumnat de Mitjans 1 i 3 per concloure la càpsula de robòtica, van realitzar una activitat conjunta. Una sessió on va haver aprenentatge entre iguals, partint de la creació de parelles d’alumnes d’edats diferents amb l’objectiu d’ensenyar a fer allò que havien après a l’altre company/a: programar amb l’Scratch, la placa microbit i el robot Smart Cutebot. Una estratègia que fomenta l’atenció, la capacitat mediadora dels alumnes per donar-se suport en el moment d’aprendre, l’empatia, la cooperació, i augmenta la seva satisfacció, autoestima i confiança en un mateix i en els altres. Un aprenentatge actiu i participatiu que permet una retroalimentació immediata.