CANTEM PELS ALUMNES DE L’ESCOLA ÀURIA!

Aquesta tarda hem anat tot l’alumnat de 3r. a visitar els alumnes de l’Escola Àuria. L’objectiu ha sigut doble: per una banda, preparar un repertori de cançons variades, i de l’altre conèixer de prop altres nens i nenes per compartir-hi experiències.

Al finalitzar el concert hem fet una activitat amb grups barrejats que ha consistit en pintar un mosaic. Quan l’hem ajuntat hi hem descobert el missatge amagat: “Gràcies! Dolors Martí!”

Quina gran experiència, conèixer i compartir la tarda amb altres nens i nenes que, com nosaltres, la música no els deixa indiferents.

Enhorabona a tots i totes!