Projecte de la llum i el cinema

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els nens I nenes de la classe dels Avets hem fet un projecte de Medi sobre la llum I el cinema. Hem descobert moltes coses curioses sobre la llum que no sabíem i que ara coneixem.

Però sobretot, estem molt contents i emocionats de explicar-vos que aviat farem l’estrena del curtmetratge “Tal Faràs, Tal Trobaràs” que hem estat filmant amb moltes ganes i il·lusió.

Tan bon punt haguem fet l’estrena del curtmetratge a l’escola el podreu veure sencer a través de la mateixa pàgina de l’escola. Mentrestant, us deixem amb algunes fotografies del Making Of del curt que esperem que us agradin.