Com ens agrada estar a l’escola!!!

Aquest curs hem iniciat l’escola amb moltes novetats i algunes rutines ben diferents a les que haviem fet en cursos anteriors. Tot i això, la nostra il.lusió, les ganes d’aprendre i sobretot de compartir experiències amb els/les nostres companys/es continua sent l’essencial en el  nostre dia a dia a l’escola!

El fet que només ens relacionem entre nosaltres ens fa ser cada dia un equip més fort i cohesionat on, entre tots/es, busquem el millor per compartir amb els/les altres el nostre dia a dia i, ja que amb les mascaretes no podem veure els somriures, reflexar-ho amb una mirada brillant d’alegria!