Monogràfic “Mou-te” a Cicle Inicial

Aquest curs a partir del monogràfic de l’escola  “Mou-te” hem pogut treballar els hàbits d’una alimentació saludable i hem donat importància a la pràctica diària d’exercici físic. Al llarg de la setmana destinada a treballar específicament el monogràfic tota l’escola ha realitzat tallers on barrejant els/les alumnes de cada cicle es fan diverses activitats amb l’objectiu comú de treballar tot allò relacionat amb el tema.

Els/les alumnes de 1r i 2n van poder gaudir d’una varietat d’activitats adreçades a conèixer els principals beneficis d’una alimentació saludable així com altres aspectes relacionats amb el benestar físic com la pràctica d’esport, la importància d’una bona respiració i fins i tot van gaudint ballant en un dels tallers en anglès.

Aquesta setmana no només hem fet activitats diferents si no que també hem seguit les consignes que ens deia el Rei Carnestoltes i al finalitzar la setmana el vam acomiadar convidant a les famílies a gaudir ballant tots junts i fent un berenar ben saludable!