Anem a fer una visita als Mossos d’Esquadra

Aquest any el projecte de medi del primer trimestre, i el nom de la classe, és els oficis. Els alumnes de 1r B van elegir la professió dels POLICIES.

Arran del projecte, el passat dimarts 27 d’octubre, els alumnes de la classe de 1r B van anar de sortida a la Comissaria dels Mossos d’Esquadra. Van poder gaudir d’una visita guiada per tots els habitacles de la comissaria, a excepció d’aquell lloc que els nens i nenes tant esperaven, les garjoles. També els van deixar pujar a les motos i al cotxe patrulla. Una gran experiència on per un moment l’alumnat es va sentir una mica “poli”.
Cal agrair al cos de Mossos d’Esquadra la seva atenció i el tracte amb els més petits.

Alumnes de 1r B a la Comissaria dels Mossos d'Esquadra (Igualada)Alumnes de 1r B a la Comissaria dels Mossos d’Esquadra (Igualada)