L’escola Dolors Martí celebra Sant Jordi

Aquest mes d’abril 2015, coincidint amb l’any internacional de les biblioteques, l’escola Dolors Martí i Badia va celebrar un Sant Jordi ben lluït, amb actes molt destacats com va ser la solemne inauguració del llibre blanc de l’escola. En aquest acte tan especial vam comptar amb la presència de l’escriptor igualadí Antoni Dalmau i la bibliotecària Francina Bacardit. Ambdós van estrenar oficialment aquest llibre que ha de recollir els esdeveniments més assenyalats de l’escola, tot engrescant grans i petits a gaudir de la lectura.

També vam poder gaudir d’unes obres de teatre en anglès. Els alumnes de P5 i Cicle Inicial amb l’obra “The three little pigs” i els de 3r, 4t i 6è amb “Robin Hood”.

Com ja és habitual en aquesta data tant literària van fer acte de presència familiars dels alumnes per delectar-nos amb l’explicació de contes en petits grups i en diferents espais de l’escola. A la tarda, es va celebrar una nova edició del Certamen literari amb el lliurement de premis.

En el decurs de tot el dia els alumnes de 6è, primera promoció de la nostra escola, van muntar paradetes de roses.

Vam gaudir d’una setmana ben literària.

DSC02902 IMG_1228 IMG_1540