INAGURACIÓ DEL PATI DE PRIMÀRIA

A partir d’aquest curs a l’escola Dolors Martí i Badia hi ha un nou espai anomenat “jocs al pati”.

Es tracta d’un seguit de jocs que han estat dissenyats i pintats a terra per part dels i de les mestres de l’escola juntament amb els pares que també han volgut col·laborar.

En aquest espai lúdic hi ha diferents espais perquè les nenes i els nens puguin gaudir de diferents jocs com la “oca” , el “twister”, el “terra mar i aire” , “tres en ratlla” … i així fins a nou jocs i espais diferents, incloent-hi la recreació d’una vivenda, amb la seva cuina, lavabo, menjador i habitacions.

Al acte d’inauguració, que va tenir lloc el 25 de novembre, va assistir la Regidora d’Educació Cultura del Ajuntament d’Igualada Patrícia Illa que juntament amb la directora de l’escola Rosa Montrabeta i el president de l’AMPA David Rodríguez van procedir al tall de la cinta que obria oficialment aquest divertit pati, que de ben segur farà les delícies dels infants.