A L’ESCOLA FEM SORTIDES A L’ENTORN RELACIONADES AMB EL PROJECTE DELS OFICIS

A l’Escola Dolors Martí treballem el Medi per projectes i aquest any el dediquem als oficis.

Els alumnes de 3rA som CIENTÍFICS/QUES i hem gaudit d’una visita a la Universitat Politècnica de Catalunya, a Igualada. Hem descobert la planta pilot i hem pogut veure els científics en acció, en un laboratori fent una bateria d’experiments, fantàstic!

Els nens i nenes de 3rB som els/les PILOTS i hem tingut el privilegi d’anar a l’aeròdrom d’Òdena i fer un vol captiu. Després hem visitat la fàbrica d’Ultramàgic i hem vist el procés de construcció d’un globus.

Els alumnes de 3rC són ARQUEÒLEGS/GUES i hem pogut gaudir d’una visita al parc prehistòric de Capellades, hem visitat el jaciment arqueològic de l’Abric Romaní i hem descobert com és la tasca dels arqueòlegs i ens han explicat les restes neandertals trobades i hem gaudit tot classificant diverses restes històriques.

Els alumnes de 4t són PASTISSERS/ERES i faran una visita en una pastisseria de la nostra ciutat i els alumnes de 5è, TEIXIDORS/ES han visitat l’empresa del Punto Blanco, referent mundial del tèxtil català.

Tot això ho tenim a la vora de casa, a la nostra comarca. Tot un luxe!

DSCN4765