PRIMÀRIA: CÀPSULES CREATIVES

Una tarda a la setmana, cada nivell de Primària realitza les càpsules creatives. Unes sessions de gestió autònoma on el seu treball és més transversal.

Cada nivell en realitza una d’art (amb anglès a Grans), robòtica o una per potenciar la llengua (titelles, notícies, podcast, anunci…). L’alumnat realitza la mateixa càpsula durant tot el trimestre, i d’aquesta manera, al llarg del curs realitza totes tres.

En aquest recull d’imatges es pot observar com l’alumnat de 3r està programant l’Smart Cutebot, dins la càpsula de robòtica.