LA JOSA

20161125_121223En motiu de santa Cecília, a l’escola durant aquesta setmana cada curs ha fet alguna activitat especial i ben musical.

Els de 4t. A,B,C el dimarts vam anar a veure i escoltar els joves músics de la JOSA Aleví (Jove Orquestra Simfònica de l’Anoia) al teatre de l’Ateneu. Ens van interpretat un conte “Abofrapà i les espècies” escrit i composat per el director Albert Gumí, i narrat per l’actor Arnau Vinós.
Tot un CONCERT amb majúscules que no ens ha deixat indiferents.

Les músiques amb tocs africans ens han transportat durant una estona al continent africà. Nosaltres també hi vam participar cantant el kokoleoko i el tue-tue.
En sortir del concert vam escriure una carta que hem enviat als músics de la JOSA Aleví i aquí també l’hem penjat perquè la pogueu llegir.