El Pot Petit

El dijous passat (dins la setmana de santa Cecília, patrona de la música) vam tenir una visita molt esperada i especial a l’escola. EL POT PETIT! aquest grup de música van venir amb banda (guitarra, veu, bateria i teclat) a l’escola mateix, per oferir-nos un concert/espectacle a tots els alumnes d’EDUCACIÓ INFANTIL i 1r, 2n i 3r de PRIMÀRIA.

Ens van fer dues sessions per separat. Una pels més petits i l’altre per la resta de Primària.

Durant una llarga estona vam poder cantar, escoltar, ballar cançons pròpies del grup, com la dels “pirates” o “el cuc poruc”, i d’altres de més populars patrimoni de tots. Ens van fer riure, despertar-nos, il.lusionar-nos i vivenciar un concert proper i de gran qualitat.

Sens dubte recordarem durant molt de temps el seu pas a l’escola i continuarem cantant les seves cançons.

Moltes gràcies Pot Petit!!

img_20161124_100854