VISITA A 1R DE PRIMÀRIA

El canvi de cicle ens té una mica angoixats, ja que l’any que ve anirem al pis de dalt i serem alumnes de primària. Són molts canvis i ens produeix una mica de neguit. Per aquest motiu, hem decidit anar a visitar els alumnes de 1r, que tot just han passat per aquesta experiència.

Al cap ens venen un munt de preguntes i per no atabalar-los ens hem preparat un guió amb les preguntes bàsiques que volem que ens resolguin. Per exemple, els hem preguntat si tenen molts deures, si juguen, si fan rutines com nosaltres, etc.

Els nens i nenes de primer A i B ens han contestat a totes les nostres preguntes i han alleugerat moltes de les nostres preocupacions ja que hem comprovat que continuen divertint-se a l’hora que aprenen molt. Comencem a estar preparats per donar aquest pas tan gran de la nostra vida.