TROBADA ESPORTIVA COMARCAL D’EDUCACIÓ INFANTIL

La classe dels Flameus i la classe de les Víbries Joves han encetat el mes de juny a les Comes, a la 1a Trobada esportiva comarcal d’educació infantil, organitzada per l’escola Gabriel Castellà d’Igualada.

Hem arribat al camp de futbol de l’Igualada ben d’hora i la pròpia escola Gabriel Castellà i nosaltres hem esperat a que arribessin les demés escoles participants, l’escola Garcia Fossas, l’escola Ramon Castelltort, l’escola Pia, l’escola Alta Segarra i la ZER Tres Branques. Amb un total de més de 300 nens i nenes, els organitzadors han distribuït els alumnes en grups, barrejant les diferents escoles, per tal de conèixer-nos entre tots i passar una vetllada esportiva molt entretinguda i divertida.

El camp de futbol estava dividit en diferents activitats i cada grup de 14 a 17 esportistes, ha anat rotant per cada una de les propostes que eren:

PROVA 1: Paracaigudes

PROVA 2: Bitlles i Joc de punteria

PROVA 3: Agafar la cua

PROVA 4: Encistellar bàsquet

PROVA 5: Raquetes

PROVA 6: Circuit: posar a prova les habilitats físiques (saltar, reptar, obrir, tancar, ziga-zaga…)

PROVA 7: Mazaball.

PROVA 8: Aranya

PROVA 9: Equilibris.

Un cop finalitzat l’esdeveniment hem begut aigua, gentilesa de l’escola Gabriel Castellà, i hem ballat a les grades.

Tot plegat ha estat molt ben organitzat i molt engrescador així que esperem que el curs vinent puguem gaudir de la segona edició!