MOLTES FELICITATS!!

Fer anys, quan sobren els dits d’ una mà per comptar-los és una gran cosa….i sobretot, celebrar-ho amb els companys i amics i amigues de l’ escola és una vivència molt especial,…tots esperen emocionats el moment de bufar les espelmes i sentir com els  van cantant allò de : “Moltes felicitaaaats, et volem desitjar els teus amics, que t’ ho passis molt bé i que facis molts anys….”

De moment, si cliqueu el pastís podreu veure els més petits de l’ escola, quan hagin passat els Reis de l’ Orient, serà el torn dels més GRANS!!pastis