QUIN GARBUIX D’EMOCIONS AQUESTS PRIMERS DIES D’ESCOLA!

Quin garbuix d’emocions tenim aquests primers dies d’escola!

Aquesta setmana hem explicat el conte del monstre de colors i hem vist que tots nosaltres també tenim un garbuix d’emocions que mica en mica anem entenent i ordenant. Hi ha moments que estem tristos i plorem perquè trobem a faltar el pare, la mare, els avis…, altres que estem contents i tenim ganes de jugar, ballar i cantar. Estones en que estem calmats i tranquils, també hi ha moments que ens enfadem perquè alguna cosa no ens agrada o no hi estem d’acord i altres en que tenim por. Ara que… el que més ens agrada és estimar i ser estimats!

Cada emoció es relaciona amb un color: el groc amb l’alegria, el vermell amb la ràbia, el verd amb la calma, el blau amb la tristesa, el rosa amb l’estima i el negre amb la por.