JA TENIM LA PLACA

Ja fa dies que la nostra escola és “Escola Verda” un distintiu que ens reconeix com una comunitat educativa compromesa amb el medi ambient i amb la sostenibilitat. Avui, tot fent una festassa, hem celebrat l’acte per descobrir la placa que ens identifica.

Uns convidats molt estimats per tots/es: en Martingales i la Petra, han fet que la celebració hagi sigut molt emotiva i inoblidable. Aprofitem l’avinentesa per felicitar i agrair el treball realitzat per parts del mestres de la comissió verda i pels nostres escamots, encarregats de vetllar perquè tothom tingui cura del nostre planeta.