ÉS TEMPS DE TARDOR

Aquests dies a la classe dels mecànics i de les mecàniques hem realitzat moltes activitats relacionades amb la tardor.

Cauen les fulles, les fulles, les fulles, cauen les fulles a la Tardor!

Aquesta cantarella ens ha fet adonar-nos que a la tardor cauen les fulles, canvien de color i en aixafar-les fan crec-crec. A l’aula de psicomotricitat petita hem jugat amb les fulles, les hem tirant amunt i les hem aixafat. A l’aula hem realitzat un collage amb els trossets de les fulles.

Castanya , castanyeta a la cistelleta…

Conèixer el personatge de la Castanyera ha deixat als nens i les nenes de P3-B meravellats. Hem explicat el conte, hem fet de castanyeres, hem escoltat el conte i fins i tot l’hem representat. També hem conegut a en Marrameu, l’amic de la castanyera que l’ajuda a torrar les castanyes.

Com la tradició ens diu hem fet panellets!

Fer de cuiners i cuineres ens ha agradat moltíssim. Entre tots i totes hem fet la massa dels panellets i amb molta cura les boletes.

Quan ve el temps de menjar castanyes, la Castanyera!

Després de molts i molts dies de caminar pel bosc per fi va arribar la Castanyera. Estàvem tant tranquils jugant al nostre pati quan de sobte ha aparegut l’estimada Castanyera. Quina emoció, quin xivarri, quina alegria, els nens i nenes de la classe dels mecànics no podíem deixar de saltar i corre, la Castanyera ha trobat la nostra escola.

Tots aquests moments viscuts aquestes setmanes els volem compartir amb vosaltres, a continuació podreu visualitzar algunes fotografies.

Bona Castanyada!