CELEBREM LA MÚSICA AMB EN RAH-MON ROMA.

Dijous 23 de novembre  vam celebrar la festa de la música amb l’Espectacle del Rah-mon Roma CONTES DELS INSTRUMENTS DEL MÓN.

Els alumnes de l’escola des de P3 fins a 3r vam gaudir amb l’espectacle musical amb contes sobre instruments populars i cançons d’arreu del món.

A primera hora els alumnes més grans van viatjar pels cinc continents descobrint històries màgiques i instruments tradicionals d’arreu. Vam començar a Amèrica amb el “xarango”, passant per Oceania amb el “didjeridú”, Àsia amb la flauta i “l’orgue de canyes”, Àfrica amb “l’undu” i acabant a Europa amb la “simbomba”

Després de l’esbarjo els més petits van escoltar una història i van cantar i ballar amb un espectacle més reduït.

Si voleu veure més fotos cliqueu sobre d’aquesta.