BON ESTIU!

Ahir i avui a l’escola hem fet festa grossa per celebrar plegats que el curs ja s’ha acabat!

Ben fresquets i en grups vam realitzar els tradicionals tallers internivells, aquests se’ns dubte són ben diferents, ja que l’aigua va ser la gran protagonista. Una jornada de gaudi i diversió!

Avui com a cloenda hem pujat a la pista per acomiadar i desitjar molt sort als de 6è. També hem fet un reconeixement als nens/es de P5, que el curs vinent ja faran 1r. Així mateix, als mestres que aquest any han estat amb nosaltres i que el proper curs aniran a unes altres escoles.

Ja per finalitzar la jornada hem preparat un gran tiberi, que per classes hem preparat i als patis ens hem menjat! Tot seguit podeu veure algunes imatges dels moments compartits que al llarg del dia anirem ampliant!