Han nascut pollets a l’escola!

Després de la festa de Sant Jordi d’ahir, avui les gallines ens han fet un regal!!!! Quan hem arribat a l’escola hem rebut una gran sorpresa!! Encara no els esperàvem… però ja n’han nascut 6, però un l’hem trobat mort. Durant uns dies, estaran a la Llar dels Pollets mentre que en Joan Pou neteja bé el galliner, esperem que aquest cop el gat no torni… Us deixem un recull de les fotos que els hi hem pogut fer… encara són molt petits i no els podem empipar gaire. La setmana que ve per classes anirem baixant a veure’ls a tots.