Festa de la Primavera

Un any més el Dolors Martí s’omple de plantes i flors que guarniran els diferents espais de l’escola. Amb l’ajut de tots i totes hem pogut:

Reorganitzar les plantes aromàtiques de l’hort, replantar amb mesem les plantes dels palets de la mateixa zona.

Decorar la zona d’aparcament de les bicicletes i patinets.

Decorar la tanca del pati d’infantil.

S’ha fet molta feina cooperativa per tal d’aconseguir que tot l’alumnat participes activament en la plantada.

Avui dia 21 d’abril els nens i nenes de sisè han plantat l’olivera, un regal de la família de la Teresa Montanyà Estany, la seva tutora de 2n de primària! Moltes gràcies!!!!