XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Ens complau informar-vos que aquest any 2023, no volem oblidar-nos dels nens i nenes més vulnerables: els que pateixen malalties greus. Per aquest motiu, ens hem sumat de nou a una iniciativa molt exitosa que ajudarà a investigar el càncer infantil: la Xocolatada Solidària. Cada any es diagnostiquen 1.200 nous casos de càncer en nens i nenes, i adolescents a Espanya. El càncer infantil necessita una investigació específica per poder curar-se i poder aconseguir millors tractaments, amb moltes menys seqüeles.

Per aquest important motiu, des de l’escola ens sumem a la 6a Xocolatada Solidària per al Càncer Infantil i participarem de la següent manera:
👉 Organitzarem una xocolatada solidària aquest divendres 10 de febrer a l’acabar l’escola, a les 16:30h. Us animem a menjar xocolata ben calenta i coca a tothom!

👉  També podeu fer les vostres donacions a 🌐 https://xocolatada solidària.org/landing/donacio.html. No oblideu posar el nostre codi de centre 6262-130

La Xocolatada Solidària porta una consolidada trajectòria al costat de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, centre de referència nacional i internacional en pediatria. Prova d’això és que, amb els fons recaptats en edicions anteriors a través d’accions com la que el nostre centre ha decidit fer aquest any, ha aconseguit impulsar línies d’investigació de càncer. A més, ha donat suport a projectes assistencials d’ajuda a les famílies afectades i ha impulsat la pionera Unitat d’Oncologia Pediàtrica Integrativa d’Europa.

Molts granets de sorra, aconsegueixen fer grans muntanyes.
Ens agradaria molt que l’escola en formés part.
Comptem amb vosaltres!
Entre totes… MUNTAREM UN BON CACAU!  ☕