SETMANA DE CARNAVAL 2023

La setmana passada, la tarda de dimarts vam fer soroll per rebre algú molt peculiar, l’alumnat de 5è va recitar un pregó i vam celebrar l’inici d’una setmana molt singular! Després va arribar el dijous i tota l’escola va participar en un matí de jocs organitzats per l’alumnat de 6è! I divendres, el dia més esperat, tothom disfressat ballant i fent rues, cantant corrandes a càrrec dels nens i nenes de 4t i acomiadant un rei molt especial amb una bona xocolatada!

Aquí teniu els reportatges de la setmana més esbojarrada de l’any! Visca el Carnaval!!!

DIMARTS. ARRIBADA DEL REI CARNESTOLTES I PREGÓ

DIJOUS. ELS JOCS DE 6è