LA FELICITAT – PROJECTE DE FILOSOFIA

QUÈ ÉS LA FELICITAT? QUÈ ENS FA FELIÇOS? 💭

Durant aquest mes de novembre, per tal de commemorar el Dia Mundial de la Filosofia, tots els nens i nenes de l’escola hem pensat i dialogat entorn la FELICITAT. Això ha vingut donat, arrel de la participació com a filoescola a la Marató del Barcelona Pensa organitzada per la Universitat de Barcelona i el Grup IREF.

Cada edició conviden a diferents representants d’escoles d’arreu de Catalunya; quatre alumnes del Cicle de Grans han pogut representar la nostra escola. Allà han pogut participar de diferents diàlegs filosòfics.

Aquí teniu un petit recull de totes les vivències, activitats i propostes que s’han anat realitzant al llarg d’aquest mes tots els nens i nenes de l’escola!

1. Roser

Quin tema tan important , interessant i complicat ……Segur que heu pensat molt, heu dialogat i heu après molt de tots els companys i companyes !
    Felicitats nens i nenes , felicitats mestres!!!!
    Visca la filosofia a l’escola ❣️❣️