Canvi de cartells; canvi de mirada

Aquest últim trimestre l’alumnat de sisè treballant Les dones i el llenguatge va detectar que els rètols dels lavabos de l’escola fomentaven l’estereotip de gènere (homes pantalons i dones faldilla) i van decidir que calia canviar-ho!
Per això, van crear un concurs on proposaven 9 rètols no estereotipats. La resta de l’alumnat i equip educatiu de l’escola va poder votar la proposta que més li agradava.

Després de fer el recompte de vots, els van poder col·locar als diferents lavabos de l’escola. Aquí en podeu veure els resultats.