FESTA DEL BOSC 2023

Avui, divendres 10 de març, tota la comunitat educativa hem pogut celebrar la FESTA DEL BOSC 🌱🌳. Tots els infants i les famílies han pogut passejar i veure totes les activitats i projectes tant de medi natural com de conservació i plantació que fem al llarg del curs a l’escola. A més a més, la promoció de 6è d’aquest any han pogut plantar el seu arbre.

Així mateix, i com a novetat d’aquest curs, ens hem engrescat a participar del projecte d’Enverdim Barcelona: una oportunitat d’intercanvi de plantes entre nosaltres per tal d’aconseguir una ciutat més verda i sostenible!

Finalment hem acabat aquesta festa de convivència amb els tallers preparats per les famílies d’I5, un berenar molt bo i saludable i una gran tabalada.

Un any més, amb aquesta festa, volem continuar fomentant la nostra actitud crítica i transformadora cap a una societat més sostenible, ecològica i sobretot, reafirmant la importància de cuidar els nostres espais verds.

HA ESTAT UNA TARDA MERAVELLOSA! 😁

Gràcies a tothom per fer-la possible!

Aquí us deixem tots els codis QR per a què sempre que ho vulgueu pugueu tornar a veure tots els projectes!

1. Roser

Quina festa tan bonica i quina feinada que heu fet tot els nens i nenes de descoberta i conservació de l’entorn de l’escola !
    Gaudiu l’escola que teniu tan rica en espais naturals d’aprenentatge i convivència !!! 🌿🌿🥰